Vanhin vitsihän on tietenkin se, että pieru naurattaa aina. Minun kohdallani tämä kyllä pitää paikkaansa ihan täpöllä, jos vain joku narahataa alapään kautta lähelläni niin hihitys on varmaa..

Nyt kyllä rupesin miettimään, että taitaa tulla niin ala-arvoista juttua kuin olla ja voi, mutta tulkoon..:) Eihän minua kukaan tunne...*pälyilee ympärilleen*

Me mieheni kanssa tykätään tehdä toisillemme jäyniä aina silloin tällöin, kun kuningas ajatus päähän pälkähtää niin eihän sitä voi hukata..No olimme menossa iltatupakille tuulikaapissa ja minun tuubani rupesi soittelemaan ja siinä samassa siunaaman hetkessä mieheni räpsyttää sytkäriä takapuoleni tietämillä ja yrittää sytyttää kaasujani tuleen. Onneksi leimahdusta ei tapahtunut mutta kyllä pyjama kivasti lämmitti peppua...hulluja noi miehet. Hyvä ettei housut palaneet jalkaan.

Minä hänelle siinä tuhisemaan, että murha yritys :D

Olen kyllä nähnyt kun pieru syttyy, se leimahtaa oikein kunnolla, mutta kyllä siinä on pers karvat myös vaarassa. Eilen mietittiinkin sitä, että mitä kaasua se pieru oikein on....minä ehdotin Rikki Kiisua ja Jesse oli kanssani samaa mieltä, mieheni puhui metaanista..noh tämä asia täytyy tarkistaa...tästäkään tapauksesta minulla ei ole kuvaa :D