Niinpä niin, oiva aloitus jutulle. Nyt on nimittäin käynyt niin, että kun toi Into pikkuinen on noissa nyyteissä, enhän minä sen tukkaa juurikaan näe, kun ne on seillä muovin sisällä..Eilen illalla pesun jälkeen kun olin laittanut koiran karvat ojennukseen en raaskinut laittaa nyyttejä vaan annoin olla ihan vapaalla turkilla. Perskule on se vaan hieno, siis tuo tukka on jotain aivan uskomatonta noissa koirissa. Silmä siinä vain lepää ja nauttii kun näkee sen hulmuavan turkin, kunhan se vielä oikein oikein pitkäksi saadaan niin a`vot, sillo rupes lyyti kirjoittaa. No nyt se on taas nyyteissä, pakko oli laittaa ja on myös helpompaa tuo ulkoilu kun ei tarvii niiden kummareiden/pompuloiden kanssa turata.

1924741.jpg

Kuvassa kivasti näkyy Jesse paljaat kantapäät :D Hupero lapsi, ulkona on jo vaikka kuin kylmä niin hän ei kun porskuttaa paljain varpain ja talvi croceissa vai mitenkähän tuo nyt kirjoitettiinkaan..enpä tiedä

Ensiviikonloppuna olemmekin tähän aikaa Italiassa, vaikkakaan nyt minua ei huvita se matka ollenkaan, mielummin minä laittaisin ne rahat siihen koiravauvvaan, yllätys yllätys. Niin ja muutoinkin se matka on ihan hassu, käväisemme vain pikaiseen piipahtamassa ihan kuin menisimme naapuriin kahville, mutta tuonne mennään kahville lentokoneella.Perjantaina mennään ja Sunnuntaina tullaan kotiin. Sekin tekee kipeää kun koiruli pitää viedä hoitoon, tiedän että se on kyllä tosi hyvässä hoidossa, mutta ikävä minulle sitä tulee kuitenkin. Mietin tossa jo yhteen otteeseen, että ottaisin Inton sinne mukaan, mutta kun ne on mun pikkusiskon hääjuhlat ja ollaan varmaan kovin paljon liikkeellä ja juhlimassa joten Into joutuisi olemaan siellä paljon yksin, että parempi sen on olla hoidossa. Hoito täti kyseli kovasti, että pitää sitten neuvoa kuinka turkkia harjataan pohjia myöten ja miten sitä turkkia muutoinkin pidetään kunnossa jne. jne..sitten hänellä loksahti leuka auki kun sanoin ettei hänen tarvitse koskea Inton turkkiin ollenkaan. En muuten vie harjoja mukaan, sillä hoitotäti sanoi, että mielellään hän olisi Inton turkkia puunannut...:D Niin varmaan, mutta kun minä en anna puunata :) Kaamee ämmä minä.