Juupa juu, meidän kasvatajalle on syntynyt pentuja eilen. Siellä olisi sellainen kultaisen värinen uros Apso jonka minä tahdon! MINÄ HALUAAN *sätkii mahallaan maassa ja huutaa* Siis rinnassa on sellainen sika kova puristus saakeli kun en saa tuota miestä tajuamaan sitä kuinka paljon minä sitä koiraa haluan, siis toista koiraa Intolle kaveria. Olen sata varma, että se tekisi Intolle sika hyvää ja minulle myös. Ei minulla sellainen halu ole, että kun olen saanut toisen sen jälkeen pitäisi taas saada yksi ja taas yksi vaan kaksi kappaletta olisi huippu luku juuri sopiva meille.

Olen ajatellut asiaa, toiset naiset ne vain tuovat koiria kotiin ei ne paljoa kysele, minä hölmö se vaan kyselen, ajattelen sitä, että jos sitten toi mies ei enää tykkää yhdestäkään, taidan olla kunnon mammari, pitäisi lähteä sellaiselle Bitch kurssille, seillä varmaan oppisin sielun sisukkuutta enkä aina alistuisi..nooh tälläistä tää elämä kai sitten on...perkele!

Niin niitä hauva vauvvoja on tullut 5 kappaletta, 3 tyttöä ja 2 poikaa, siis varmaan tiedän ja tiedän ne on maailman suloisimpia Apsoja...yhyy lähden tästä saunaan vollaamaan ja surkuttelemaan kohtaloani...taas kyllä tekisi mieli kirota...perkele...Nyt en laita edes kuvaa tähän kun niin ottaa pattiin