Just just ja vielä kerran just. Olen miettinyt tätä naiseutta sekä sen tuskaa. Ihan pahin on minusta kun varpaat pitää tunkea piikkikärkisiin kenkiin ja koittaa sitten vielä likkua, joraamisesta puhumattakaan. Voi hurja, oli hauska huomata kunka siskoni häiden jälkeen 15 kappaletta hiertymälaastareita ei riittänytkään seuraavana viikonloppuna kun taas piti leikkiä leidiä..en minä ole mikään tipsuttaja olen lompsija, skate or die kengät jalkaan tai sitten olen avovarpain. niih..

Onhan ne tietenkin ulkonäöllilsesti komeita, kauniita sun muita ne pikkukengät, mutta se jalan asento, varpaiden puristus ja sitten kaupan päälle kun nilkat täräjää kun kävelee niin onhan se oikeutta kauniille kengille..ei ole tarvinnut ottaa viinilasin viinilasia pohjiksi kun tunnelma on kuin tallinan laivoilla ainakin liikeen puolesta. No nyt rauhoitun, kaipa se minulla vain on harjoituksen puutetta, niin onhan niitä naisia jotka ovat päivät pääksytyten korkkareissa eikä heidän jalkoja särje ja kolota, tai stten ne valehtee eivätkä uskalla kertoa totuutta...minäpä olenkin totuuden torvi ja kailotan asiaa kuuluvaan ääneen koko kansalle :D No tulihan rupateltua, nyt rupean valmistautumaan duuniin lähtöön, on vielä pitkä pitkä ilta edessä...Eikä tarvitse ainakana kulkea korkkareissa..heh

Muutama talvi kuva tähän ratoksi.

1984270.jpg1984267.jpg