Mietin tuossa, että pitäisiköhän blogin nimeä vaihtaa, Intoilusta johonkin poikien nimi yhdistelmään..mutta ei idealamppu toimi nyt, eli en vaihda, enkä kyllä taida vaihtaa muutenkaa toi on ihan hyvä.

Nyt on pikkukoira saatu kotiin. Oli tosi mukava hakureissu. Olin kasvattajalla yötä ja siellä oli äiti koira omistajineen käymässä. Tai hehän toivat sitten Niilo pojan sinne kasvattajan luo. Niin ja oli siellä myös naapurin emäntä, kiva ryhmä rämä koossa. Minä olin kuin kuumilla hiilillä odotellessani Niiloa ja kun Niilo sitten saapui, niin pato murtui. Meinasin ihan seota sukkiini tai oikeammin sekosinkin, kyyneleet valui silmistä, enkä meinannut uskaltaa koskea koko pikku otukseen. Nauroin ja itkin Niilo sylissäni ja tuumin vain, että nyt minä itken Niilon turkin ihan märäksi. Juu ja eipä meinannut tämä emäntä pysyä taas kasassa kun soitin kotiin ja kerroin pikku Niilosta, ääni sorisi ja tytöt seurasivat sitä sieltä sivusta luulenpa, että suut hymyssä. Taustalta kuului Sinin ääni, ja kohta se itkee taas. :) No voiko minun tunteilua seurata totisella naamalla, ei varmaan voi, jos en ole sylkemässä jotain päin naamaa niin sitten itken.:D Mutta onneksi nuo minun itkun aiheet on yleensä ilosta. Iso kiitos Sinille, minä sain hienon koiran, siinä on ruutia, iso kiitos myös, että sain olla teillä yötä.

Nyt Niilo on käynyt jo pesuilla ja föönissä. Tassukarvat on trimmattu ja kynnet leikattu. Poika on oikea sisupussi. Ensin se yrittää itkulla ettei tehtäisi tälläisiä nää ei ole kivoja juttuja ja kun ei saa periksi niin alkaa armoton rimpuilu ja pieni murina. Hyvä ötökkä  :) Into ei kyllä ole samaa mieltä ötökän ihanuudesta, hän pelkää Niiloa. Intolla valuu kuola pitkin partajouhia, sitten se näyttelee hampaita ja murisee sekä haukkuu, koittaa mennä karkuun Niiloa ja viimein hyppää omaan nojatuoliin turvaan. Kyllä se siihen tottuu, siitä olen varma.

Kaiken tämän jännityksen ja Niilon odotuksen kruunaa se kuinka kaikki ystävät ovat eläneet tunnelmissa mukana, ovat olleet puolestani iloisia, se tuntuu sytämessä hyvälle. :) Arvostan teitä te oeltte minulle tärkeitä. 

Laitetaanpas tähän vähän pojista kuvia.

2050206.jpg2050220.jpg

2050227.jpg