Käväisin sitten Niilo pojan kanssa ihan ekki kunnon näyttelyissä ja Niilohan porskutti. Hän on niin kiva kaveri tuolla kehässä, ettei voi olla naama kurtussa ja vetää sillai totisesti...hymyä huuleen kun tormakan pojan kanssa tanssahdellaan :) Kokonaisuudessaan näyttely meni osaltamme hienosti, Niilo oli parasuros 2 kera KP:n ylpeä hänestä olen.

1239536656_img-d41d8cd98f00b204e9800998e1239536678_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Saavuin Helsinkiin jo Perjantaina ja olin siskollani yötä, on se Helsinki vaan kaamee paikka ajaa autoa, hän asustaa ihan keskellä Helsinkiä ja minä en todellakaan tykkää ajaa autoa siellä..mä maalais tyttö oonn ja olen tottuntu pienempään liikenteeseen, enkä ratikohin ollenkaan...tuut tuut..muutama kele kyllä suusta rumpsahti  kun kohti siskoni asuntoa suunnistin. Onneksi kolhuittu selvittiin.  Tässä  nyt vain seuraavia  näytelmiä odotellessa, Lahteen suunnistan sitten Inton kaa, poika on jo valioluokassa hienoa hienoa..ja onneksi kohta jo koittaa kesä sekä kärpäset, no ei niitä kärpsyjä kyllä tarvita, mutta kesä kuitenkin..ulkonäyttelyt ja Niilon kaa tanssahtelemaan :)