Siitäpä onkin aikaa vierähtänyt kun viimeksi olen sanaisen arkkuni aukaissut, no nyt on ainakin jotain sanottavaa eikä pelkkää dipa daapata :D

Kevään ja alkukesän on tietenkin täyttynyt koiranäyttelyt mikäpäs muu. Into ja Niilo on kanssani reissannut ristiin rastiin Suomea ja nyt onkin jo Niilo niin iso poika, että on aika siirtyä jo junnu luokkiin kisaamaan. Niin se vaan tuo pieni kakara kasvoi isoksi ihanaksi pojaksi. Niilon näyttelyt onkin meneet aivan loistavasti. Kuusi näyttelyä on kaikkiaan koluttu ja tuloksena 4x Roppi pentu ja 1x VSP pentu ja kisassa missä Niilo tuli toiseksi käteen jäi kunniapalkinto. Hieno poika.

1244543252_img-d41d8cd98f00b204e9800998e Nice Choice Lover Undercover 9kk

Kyllä Intokin minut yllätti Jämsän näytelmissä voittaessaan urokset ja ollen Apsojen VSP, oli siinä minulla järkyksestä selviytymisessä tekemistä.Tuomari kun oli laittanut urokset järjestykseen ja me siinä Inton kanssa ensimmäisenä patsasteltiin, putosin persiilleni kirjaimellisesti, kaipa se kaikki jännitys ja ilon purkaus oli niin kova, että meinasi ihan pyörryttää. Tuomari tulee meitä kättelemään ja minä vain nökötän koko takalistollani betonilla, äkkiä äkkiä hilaamaan peppua ylös ja tuomarille kättä tarjoamaan. Sitten kun soitin kotiin tuloksia pato murtui täysin, Jari äänen kuullessani en meinannut saada sanoja suusta ulos kun itketti niin vietävästi ja tytöt siinä vierellä minlle nauroivat, eivät he ivanneet ja pilkanneet ja vaan nauroivat minun hassuutta, no tälläinen vatipää minä olen :D

Nyt lomia suunnitellessä ja oikeaa oikeaa kesää odotellessa toivottelen hyvää kesää :D