Kamerapa perkule!! Minä olin niin onnellinen kun sain uuden järkkäri kameran ajattelin, että voi jumpe sen kun vain painan nappia ja kuvia tulee kuin liukuhihnalta, no niinhän sitä luulis. Tähän asti olen digikameroinut ja kuvaaminen on ollut suhteellisen helppoa, mutta kuvan laatu sitten taas on jotain aivan muuta kuin loistava. Koiranäytteylyssä pääsin ensimakuun hienosta kamerasta ja juuri niin sen kuin vain räpsi niin kuvia tuli, mutta se kamera olikin sellainen sika kallis ja tosi hiano, ystäväni Piiun kamera. Oli aivan loistavaa kun vain painoin nappia ja kamera totteli kuin unelma. Tämä minun uusi kamera ei ole niin loistokas kuin se ystäväni kamera mutta ei se huonokaan ole niin ja minulta kun puuttuu siitä kamerasta se tuubi, haluu tuubin(objektiivi)...Mutta paljon on vielä matkaa siihen, että tämä ihminen oppii ottamaan loistokkaita kuvia, milloin se tarkentaa ihan mihin sattuu, milloin ne kuvat on ihan sumeita tai hassun värisiä niin ja milloin mitäkin sutoksia. Ja tietenkään minussahan ei ole vikaa se on väärä kamera tarvii uuden kameran..*nauraa* varmaan se mun kamera on jokin maanantai versio ja ei sillä saakkaan ikinä otettua hyviä kuvia....kijäh..Eipä vainee, minä se tumpelo taas olen, tiedän sen...varmaan täytyisi rueta selaamaan Kansalaiopiston lehtistä ja katsoa olisikos siellä kamera kursseja, joihin minulla ei kyllä ole aikaa osallistua, mutta ainahan voi katsoa:) Tähän laitan nyt sutoksia toisin sanoen reisilleen menneitä otoksia...

2075109.jpgHiano :)

2075126.jpgViälä hianompi:)

Voihan näihin tietenkin ottaa positiivisenkin kannan...Ajatella vaikka taide kuvina, olen ottanut noi ihan tarkoitusella tuollai...aahhh kuinka valo leikkii kivasti syntyvän hämäryyden kanssa:)))) Otappa siitä sitten selko.